dagens resultat.

testet idag kändes liiite läskigt idag när kalle tyckte att stoet han släpptes ihop med var konstig :P men nu har jag varit i stallet och tagit in hästarna. när jag kom dit stod de båda två och sov i solen. så söta så :)

och de hade ingen direkt tanke på att gå in heller hihi. men det gick faktiskt bättre än med någon annan att ta kalle ihop med detta stoet :) de hade liksom ungefär samma tempo så det gick jättebra :) det är ju en smal stig vi leder dom till sommarhagen på så jag får gå framme vid kalles huvud och hålla den andra hästen i grimskaft bakom... och om den andra då går vääääldigt mycket saktare som de andra gjort så blir det lite svårt till slut :P

men de verkade ha klarat dagen bra ihop. kalle brydde sig inte direkt om henne sen så :) gillagilla!

imorgon släpper jag upp dom på morgonen igen! så får de gå däruppe hela dagen och så tar stoägaren in dom igen imorgon på kvällen... så får de spendera en natt till inne. sen hoppas jag att de kan gå ute igen. :)

sååå glad att det ändå funkade så bra idag :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Vad skönt att Kalle-mannen gillade denna häst! Vet ju vilka problem du hade förra sommaren...



Nora fick en valack-kompis i hagen för ett par veckor sen men det är INGET bra för hon tokbrunstar hela tiden nu :(

2011-06-26 @ 21:06:47
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Vad kul att det gick så pass bra idag! :D



Sv: Ja, visst är en han riktig sötis.:)

2011-06-26 @ 21:43:46
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Adina

Åh så bra att det gick så bra<! :D

2011-06-27 @ 15:29:05
URL: http://adinis.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0