börjar bli nojig.

börjar bli väldigt nojig nu inför klinikbesöket med kalle på onsdag. jag har såna skräckscenarion i huvudet och tänker alltid det värsta. usch usch. hoppas det inte är något allvarligt med min finaste vän.
kaloescha, du är det dyrbaraste jag har. jag gör allt för att du ska må bra.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Håller tummarna för att allt går bra!!



Nej, han går ute från morgon till kväll, men sover inne på nätterna! :)

Tack så mycket! :D

Jag brukar hitta Moses lite då och då sovandes! Men första gången var när jag precis hade köpt honom, då sov han i hagen och verkligen snartkade!! Vaknade inte ens när jag stod bredvid och försökte väcka honom!! Pluttebebis var han då! :P

2011-06-05 @ 09:41:45
URL: http://cathie.se
Postat av: Erika

Håller tummarna att de ska gå bra.

2011-06-05 @ 10:13:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0