oh what a feeling.

åååh åh åh. idag var ett sånt pass då jag aldrig ville sluta rida. hade tänkt mig ett lättare pass och jobba kalle låg i formen och känna att han jobbade i hela kroppen. och vilken känsla vi fick! underbart...

jobbade honom först väldigt länge i skritten för att riktigt känna att vikten låg på bakbenen och att han bar sig själv. och sedan jobbade jag vidare på det i traven och galoppen också. och kalle var bara såååå fin!! och jag måste verkligen lägga av med mina ovanor som ett kolla ner på skuggan (!!) på kalle för så fort jag har blicken uppe går det mycket bättre :) vet inte ens varför jag börjat kolla ner på skuggan :P

blev mycket skritt i mitten av passet också. kom en annan tjej på en nordis så vi snackade lite om allt möjligt. riktigt söt är den nordisen tycker jag allt :)

åååh. längtar redan till nästa dressyrpass. tänkte ta ett pass med kandaret snart igen med bara för att känna lite på det. var ju några månader sen nu :o


ingen bild från idag... men idag var vi välmatchade i grått ändå. fast ett annat grått schabrak och gråa skydd istället för lindor ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Josäfin :>

SNygg bild :D

2011-07-14 @ 16:44:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0