ikväll...

... så blir uppdateringen inge bra. ska ut och äta nu med sambons syster och hennes man. treevligt, blir grekiskt ikväll.

och solen skiner och jag går i klänning. livet är bra.

dock är jag sur för att flugtäcket jag skulle köpa till kalle idag typiskt nog var slut i hans storlek :(
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Vilja - Sveriges största Häst&Kalv-blogg!

Detta är väl kanske inget om just inlägget, men det är viktigt ändå!



Jag håller på och försöker samla ihop alla hästbloggar i en lista för att vi hästbloggare lätt ska kunna hitta nya hästbloggar att läsa (kanske en ny favoritblogg?). Denna lista kan även förhoppningsvis påverka t.ex blogg.se att göra en kategori för hästbloggar på framsidan. Kanske påverkar det även Blog Awards och liknande, för chansen att vi ser rena hästbloggare där är minimal, hur stora de än är.



Så det skulle vara kul om du ville anmäla dig till denna lista. Och skriv gärna också hur du skulle vilja kategorisera din blogg; t.ex Dressyr, Hoppning eller så :) Du kan läsa mer här: http://kalvgalen.se/2011/july/samla-ihop-hastbloggar.html

2011-07-09 @ 20:35:36
URL: http://kalvgalen.se
Postat av: Mikaela

Vad mysigt, hoppas ni hade trevligt! :)



Sv: Det är Ystads Segelfartygsförening som äger den. Man betalar 200 kr/vuxen och får segla i ca 3 timmar, jättemysigt! :)

2011-07-10 @ 00:31:27
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0