ett himla velande...

åhåhåh. vad jag velar idag :) imorgon är det ju som sagt tävling så kallebusen får sova inne i natt. kommer ta in dom så sent som möjligt ändå då kalle tycker det är dötrist att stå i box :P hihi!

meeen nu kan jag inte bestämma mig om jag ska åka ut och rida nu under dagen eller om jag ska göra allt ikväll. kanske inget stort problem men jag velar och velar... velar också om jag ska dressyra, rida lösgörande i skogen eller tömköra honom. alla alternativ brukar vara bra alternativ dagen innan tävling, har provat alla :)

jaja, dagen har ännu många timmar kvar att fundera på...

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Haha jobbigt! Jag röstar på skogen :D

2011-07-30 @ 10:38:36
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Elin

ändel säger att det är bra att hoppa hästen dagen innan. det ger bra lösgöring genom hela kroppen :p har själv aldrig testat! men de kan ju va ett allternativ!



SV: ja han blir väldigt springig och han vill inte jobba han bara springer. Man saken är den att i traven får han såna riktigt fina steg Du vet som en dressyrhäst ska ha. Långa och luftiga men lite för snabb trav. (tror han är inlärd att trava så i och med att han gick 3 års testet och dressyrhästar blir väl lite längre/snabbare än typ vanliga hästar...)) äsch jag vet inte :p men nu blir han iaf väldigt springig!



VILL VETA :D

2011-07-30 @ 10:52:07
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Det är olika för olika stolekar :D jag betalade 60 kr för min '



10x15 Blank 20 kr/st

15x20 Blank 30 kr/st

20x30 Matt 60 Kr/st

30x40 Proffs blank 210 kr/st

40x50 Proffs blank 250 kr/st



Enkel utskrift på vanligt papper

10x15 20 kr/st

20x30 50 kr/st



2011-07-30 @ 11:09:43
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Erika

Kanske är bra i sitta upp o känna på han lite dagen innan ? :)



lycka till på tävlingen, misstänker att de kommer gå galant ;D

2011-07-30 @ 11:31:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0