en liten roadtrip.

idag ska jag iväg på en kort roadtrip är tanken. det blir ääääända till tingsryd, haha!

de har nämligen äntligen (!!) fått in stiglädrena jag tjatat om i månader... weiwei! PLUS att de har gröna lindor. så det ska inhandlas med. weiwei.

sen kommer jag nog rååååka göra en beställning på hööks med om jag inte åker dit imorgon då :) det är ju fri frakt nu också om ni missat det :)

planer för dagen?


en gammal foderhäst, diego, fick vara med på bild idag. han var en söt en. när han hade fått nåt gott ställde han sig med tungan lite halvt hängande utanför munnen och suttade på den :D
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0