egentillverkade flugmedel.

jag blir tokig på alla flugor, knott och mygg. tycker knappt ens ultrashield biter på allt just nu!!

så jag fudnerade på alla dessa som tillverkar sina egna medel.

hur funkar dom?
hur lång verkan?
vilka ingredienser?

in med era tips nu :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Jag fick ju tips ifrån hon du känner sussi. :)

Om vitvinsvinäger + nejlikor.



Har fixat i ordning de nu, men inte prövat de ännu då de stått ett par dagar för o verkligen dra till sig.



Ska pröva imorgon.

Hoppas de fungerar bra. :)

2011-07-05 @ 19:54:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0