division 2.

kalleman och jag kommer trots allt rida med i laget division 2 denna hösten. vi kommer rida LA:3an då. den första omgången är vi redan anmälda till och då kommer vi förutom LA:3 även rida MSV C:2. IIIIIIIIIIIIIIH!!!

FATTA att jag är nervös redan :D :D :D :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, lycka till ;D Även om det inte är än :p



Svar. Okej :) Funderar starkt på att köpa dom :D



Hehe ja :) Nu när jag kom hem från semestern (som varade tio dagar) så hade jag ju över 1500 inlägg (!!) att titta på, på bloglovin. Nu är jag äntligen klar med det :D Fyra dagar senare :P

2011-07-18 @ 13:27:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0