bra bedövning...

vaknade i natt med tandvärk. har aldrig haft det tidigare och det var heeemskt. upptäckte att jag hade tappat en lagning :O så ska till tandis efter lunch...

försökte knapra piller men det hjälpte inte och sova gick inte så jag ignorerade smärtan och körde till kalleman. vi tog ett lättare dressyrpass på utebanan, hade sällskap av ulrika i stallet med.

och att rida var värsta bedövningen! jag kände inte av tanden på hela passet :O helt sjukt egentligen.
kalle var lite knasig i munnen i början, vet inte om han tyckte remonten var lite jobbig :P ska iaf rida med den 2 dagar till så får vi se :)

mot slutet gick han toppen och fick fram en go takt. härligt :)

vad gör ni idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Emelie Nordström-

sv; jaaa det är helt underbart att kunna köra när man själv vill :)

2011-07-22 @ 14:34:09
URL: http://emeelien.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0