så jäkla kul!

ikväll stod ju hoppning på schemat för kalle och mig, plus jeanetta och citrin! :) och emelie kom ut i stallet med och höll sällskap, filmade och höjde hindren! tack emelie :)

det var SJUKT mycket folk som red, och vissa verkade ha missat att det var hopptid med. kalle tyckte det var helfestligt förstås med alla ponnys överallt :P så det blev mycket skutt och brall! han gjorde en MEGABOCK när en annan flyttade på ett hinder och vi skulle galoppera förbi bredvid, haha. tokkalle!

var sammanlagt typ 7-8 st i lilla ridhuset. i början var det bara tänkt att jeanetta och jag plus 2 ponnyryttare skulle hoppa men sen var det några till som också skuttade :)

jeanetta och jag byggde upp en studs med 4 språng. och de andra hade ett räcke! studsen gick riktigt bra, kalle tyckte det var kul och lite jobbigt :)

räcket höjde vi upp till 85 cm (MAX, jeanetta, det var inte högre hihi). kalle hoppade fint alla gånger och det fanns ingen tvekan varken från mig eller honom någon gång. härligt, we are back on track!

filmer kommer när jeanetta skickat dom till mig :D:D


gammal bild så länge :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fredrika Källström

SV; Jag förstår precis vad du menar! :))



Det kommer nog att gå jättebra :D

2011-01-31 @ 21:01:41
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

sv:

Ah ska också mäta någon dag o se om de får plats.

Vi skulle kunna skruva upp fler sadel hängare.

men samtidigt, så blir de lite för mycket när "sommarhästarna" åker hem.



Och en del har sadelhängare i sina skåp.

Så dom kan ha sina sadlar där.

Vissa har visserligen hängt ut sina nu i stallet än o ha dom i skåpet.



Själv får inte min plats i mitt skåp.

Har för mycket grejer. haha :P



Ja skydden köpte jag samtidigt som jag köpte Raski.

Dom passa henne :D

2011-01-31 @ 21:19:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Skönt att det gick så bra! :)



Sv: Beachhandboll är kul och tungt. ;)

2011-01-31 @ 21:56:43
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jag har fört över alla bilder/filmer/musik till min externa hårddisk & det är så jobbigt att koppla in den bara för att få tag i en bild :P haha.



Jo, jag vill ju gå en ridinstruktörsutbildning men den börjar i höst! Så ja, egentligen är jag inte färdig men jag är ju klar på skolan som jag gick på innan jul :)



Roligt att det gick bra :) för oss blev det ingen hoppning :(

2011-01-31 @ 22:28:17
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Helena

Längtar till filmen :)



Svar: Jo men vi får se hur det blir :) lovar i alla fall att Bosse får vara långhårig så länge han själv vill det :)

2011-01-31 @ 22:33:17
URL: http://travgalen.se
Postat av: linnea

sj: Yes jag kikade in där. Det var nog den jag tänkte på. Men om den är för hög måste du ju ha en superlåg? Ligger inte sadeln nästan på holvet då? :P



Jag gillar alla som visar lite extra hänsyn :) Smarta är de ju med, man vill ju inte få en 500kg häst på sig direkt ;)

2011-01-31 @ 22:41:21
URL: http://willspirit.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0