nådde vi våra mål för 2010?

ja, jag satte ju upp mål för 2010 under slutet av 2009/början av 2010... men hur gick det egentligen, nådde vi målen eller?

såhär såg våra mål ut:



jaa så här såg alltså våra mål ut. tyvärr så lyckades vi inte på alla punkterna men jag är inte så ledsen för det. vi lyckades ju desto bättre på andra punkter!

de vi INTE fixade var:
* ja, träningen för oleg fortsatte vi ju med fram till sommaren ungefär. han har inte varit tillgänglig på samma sätt sen så...
* vi startade heller aldrig någon lokal hoppning, men ja. jag har ju ändrat mina mål under årets lopp och hoppningen har ju inte varit prio 1 att lyckas i, vi har ju mest hoppat för oss själva :)
* bli ägare... :)

det vi fixade med råge var:
* dressyren med 60 % i LA:3 har vi ju fixat ett par gånger i år, kul kul!

mellantraven är ju på sätt och vis fixad. dock så verkar det ju vara dressyrsadeln som satt stopp för det. för i hoppsadeln kan vi göra mellantraven utan problem... :)

nu ska jag börja knåpa ihop målen för 2011, spännande är det allt med nytt år !
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda&Vicky

Du klarar det detta år =D



SV: Hehe ja de är ås söta när de springer xD

2011-01-02 @ 10:20:14
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0