mini-bloppis

nu blir det en mini-bloppis här på bloggen! har egentligen massor att sälja men jag lägger upp 2 grejer här nu!

först ut:

dressyrsadel olympic jessica
16" sits, svart, normal bomvidd.

tillverkad med de yppersta tyska sadlarna som förebild. "mellandjupt" säte och perfekt stöd för skänkeln. ullstoppning.

sadlarna tillverkas i Argentina av landets förnämsta sadelmakeri. utmärkande för sadlarna är den mycket höga kvaliten på sadelmakeriarbetet och den fantastiskt fina passformen på hästen. finaste läder och träbom förstärkt med fjäderstål.



6000 kr

chaps tretorn
gråa, storlek s, använda 2 ggr så i väldigt bra skick!



vid intresse för chapsen, ytterligare information samt prisdiskussion, skicka ett mail till olivia: [email protected] eller besök hennes blogg.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jessica josefsson

först måste ja säga .. riktigt snygg kommentarsruta :D

och sadeln va sjukt snygg! fasen ja inte har pengar nu! :/



sv; ja har hittat 2 i cob.. nu e frågan vilken ja ska köpa.. en beg. köpt på hööks (använd 2 ggr) eller en annan ja inte vet så mkt om.. den ser lite äldre ut.. tips?

2011-01-28 @ 19:14:30
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja det var lite den reaktionen jag förväntade mig av Chanel också, eller att allt skulle ligga kvar i krubban dagen efter. Hon ratade till och med kornet i början när jag köpte henne. Men nä, lucernet dög visst =)



Ja jag blöter det =) Jag blötlägger alltid all kraft, korn, proteinpellets, mineraler, ja allt =) haha.

2011-01-29 @ 02:40:09
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Erika

sv:

Är du rädd inom hoppningen ? :/

Eller osäker?

2011-01-29 @ 10:00:22
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0