man får passa på!

idag var sista morgonen med plusgrader. nu ska det frysa på igen. tråkigt. så kalle och jag passade på att ge oss ut i skogen medans snön var sådär mjuk och blöt. imorgon lär den inte vara så rolig! :)

kalle tyckte det var helfestigt att vara i skogen fastän vi bara skrittade. men det blev en ofrivillig galopp. från min sida då, kalle tog initiativ. han gick med öronen spetsade och småtravade typ hela tiden :)

varit och simmat också, riktigt skööönt :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

här har minus graderna redan kommit. :/

de är inget vidare, hoppas de vänder igen.

2011-01-19 @ 17:15:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mela

Här har inte gått att rida sen det blev plusgrader, det är så halt på vägen.



Sv; Jo, det skulle säkert gå om man ansträngde sig lite. Jag gör nog problemet större än det är :P

2011-01-19 @ 21:37:18
URL: http://melfis.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0