lugna hästar.

åh, det är tur att man har så lugna och harmoniska hästar som inte är vettskrämda när alla fyrverkerier och raketer drar igång. visserligen är det inte såååå mycket runt omkring stallet men det är ju en del som hörs!

när jeanetta skulle plocka in hästarna igår kväll kl.19 så var jag orolig att de skulle ha sprängt staketet eller i alla fall vara superstirriga. tji fick jag, för när jeanetta kom dit så stod kalle och citirn och sov i hagen :) och hade visst inte alls bråttom in heller!

sötnosarna... :)

hoppas ni hade ett bra nyår förresten!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Olivia Gustavsson

Vi har inte heller så många raketer, dem hörs knappt faktiskt. Syns gör dem ju men mina hästar är mer rädda för ljudet. Min ena häst gick runt lite i boxen och var nervös men när hhan fick något att äta lugnade han ner sig :)



2011-01-01 @ 12:21:50
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt med lugna djur. :)

Mina är med lugna som tur är.



Men vet fler hundar som mår jätte jätte dåligt på nyårsafton.

Så jag har väldigt svårt för raketer osv.

Tycker inte om sånt, för de gör så många djur skrämda.



Mitt nyår var bra. :) hoppas ditt med var de.

Hoppas nu 2011 blir ett bra år. :D

2011-01-01 @ 12:25:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0