jag längtar!!

:) åh vad jag läääängtar tills imorgon när jag ska prova sadeln på kalle. jag verkligen verkligen hoppas att den ska passa nu. gör den inte det så spyr jag! :D men jag tror nog den ska passa, den borde ju göra det :)

idag fick kallemannen vila. ville ju åka och hämta sadeln istället hihi!

vattenpumpen i stallet är sönder med. jobbigt jobbigt. vet inte hur vattnet fixas ikväll? jeanetta skulle höra av sig vid kvällsfodringen om det fanns vatten eller inte...

ikväll får vi lite besök. blir mat och kanske film. :) så uppdateringen blir dålig under kvällen!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Va mysig box han har (:



SV: jo hon ska börja rida 1 gång i veckan nu (: hon hinner inte mer pga av att hon har en liten bebis!

ja stallet i säg är väl inye så stort 9 boxar... Men sen har dom 3 lösdrifter med :)

2011-01-22 @ 17:55:51
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0