jag kan bara skratta!

hahaha, idag fick jag mig ett gott skratt när jag red kallebus!

eftersom det skulle vara hoppträning i ena ridhuset och lektioner i andra så var vi många som planerade rida innan det (kl.18 skulle båda ridhusen va upptagna). jag tror vi var 7 eller 8 stycken sammanlagt i lilla ridhuset till slut :P

madde hjälpte mig först att kolla sadeln, hur den låg och så! och den ligger braaaa! men när/om han musklar sig mer så ska jag värma om den och göra den lite bredare :) men nu funkar den fiiint! lycklig :D

kalle var också lycklig idag i ridhuset. han ruskade på huvudet och gjorde lite småryck i början. sen när ridhuset fylldes på med fler och fler ekipage och de andra började trava och galoppera överallt så slog det över i kalles hjärna. han blev totalt galen, haha! han studsade, sparkade bakut och hade sig. och drog av en lång bockserie över halva ridhuset, hahaha. jag kunde inte annat än skratta! han var så söt och tyckte det var så kul med alla andra därinne ju :)

men imorgon får vi vara lite mer seriösa, då är det ju DRESSYRTRÄNING! jag ska försöka ragga upp nån som kan filma oss :)

blogg.se muppar och jag kan inte lägga in bilder...... :(

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jessica josefsson

sv; tack :) okeej :/ mina håller som tur ^^

ja verkligen usch :/

2011-01-26 @ 07:33:35
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0