helmysig kväll!

igår hade jag en helmysig kväll :) först blev jag hämtad kl.18 och då åkte jeanetta och jag till stallet. där blev det att mocka, fixa mat och sen plockade vi in kalle och citrin. och pysslade med dom innan vi gav oss bort till ridhuset.

för kalles del blev det först lite longering med pessoa. och så avslutade jag en kort stund med lite tömkörning eftersom kalle bara ÄLSKAR det :) och det gick riktigt bra, kalle var sådär precis lagom pigg! svarade direkt på kommandon både framåt och bakåt, men utan massa bus! härligt för omväxlings skull :D

när vi hade gett hästarna mat och nattat dom så var klockan 21:30 och vi begav oss hemåt. jag hem till mig för att byta om och jeanetta hem till sig för att fixa film!

och sen körde jag till jeanetta och vi kollade på filmen :D aladdin, hennes vovs, var överallt hela tiden haha! söt är han...

jag var lite chaufför sen med. så hämtade jim i stan och sen hämtade jag en tjejkompis och hennes kompis i en helt annan stad åt andra hållet :P så var hemma vid 03 i natt, puuuuhh.

hade ni en fin kväll ? och vad har ni för planer idag?


våra grabbar, citrin o kallebus!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hade syskoen här på mat o så. :)

Så hade en bra kväll.



idag är det slappa hela dagen, o ut o gå lång promenad med hundarna i solen.



Sedan stallet i eftermiddag, och mysa med Raski ev träna lite NH.

Sedan stallmöte, sen hem o se ponnyakuten :D

2011-01-30 @ 10:22:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

sv; ja de är det :) ja visst har hon :D

jaha nästan samma dag då ;)

jag önskar mej bara pengar detta året.. för att ja ska köpa systemkamera :) och troligen har ja råd med en efter min födelsedag :)

2011-01-30 @ 11:01:45
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: sussi

haha... ja är väl lättskrämd när ja går i egna tankar.. :P

vilken myskväll ni verkar ha haft =) ja slappade å vilade hela kvällen å det blir samma idag =)

2011-01-30 @ 12:34:17
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0