dag 5 - det här finns i min ryktlåda

haha, ja det här var ju ett annorlunda blogginlägg då... vad finns egentligen i min ryktlåda?

saken är den att jag har inte ens en ryktlåda. kalle och jag har avverkat 3 stycken ryktlådor tillsammans. 2 stycken har kalle tagit sönder när han stått och vevat med sitt ben och ryktlådan stått precis utanför hans box så han har sen sparkat sönder ryktlådan när han ställt ner hoven :P och en ryktlåda har jag stått sönder, den tålde inte att man stod på den men jag envisades ändå, haha!

så nu har vi en liten borstväska istället med alla de viktigaste prylarna i.



i min borstväska har jag alltså de viktigaste sakerna, har kvar min senaste ryktlåda också där det finns fler borstar och lite annat som jag liksom inte använder så ofta. :)

men det här finns i min borstväska:
en rotviska, ryktborste & skrapa, en mjuk borste, massageborste, piggborste, en hårborste till man och svans, hovkrats, broddar & tillbehör, sprayvax till knopparna, sårtvätt, bomull, sax.



och ja, jag gillar grått och svart :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Olivia Gustavsson

jag har en hink istället för mina grejer får inte plats i min ryktlåda :)

2011-01-02 @ 12:17:47
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad smart med en väska istället för en låda, den kan dem ju inte rampa sönder.. :) Jag är imponerad över att du lyckas hålla dig till samma färger på borstarna, Calle har både blåa, röda, svarta, gröna och rosa... Fastän det inte är så det var tänkt...;)

2011-01-04 @ 14:31:41
URL: http://theloogirl.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0