YES!!!

såg att proppen till vår första lokala tävling för året kommit ut!! förra året hade denna tävlingsplatsen LB:1 och LA:1 på denna tävling och jag ska erkänna att jag är mindre sugen på att rida på kortbana (speciellt eftersom de HAR ett stort fint ridhus!).

men till denna gången har de "tagit sitt förnuft till fånga" (hihi, de har gjort som jag vill iaf :P ) och ska istället ha LB:3 och LA:3 , klasserna vi mest red förra året :) toppenbra! och en superbra start på tävlingsåret.

dock är det läänge kvar känns de som, 27 mars är det :( men vi har 2 klubbtävlingar att klara av innan dess :)


bild från förra året när vi var där och tävlade
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

haha dumma Kalle !

jagh har ett från deras innetäcken , dock typ collectionen som kom för tre år sen kanske och det ligger INTE bra längs med bogarna för det viker sig lite .

Men det jag har nu som är från förra året ligger hur bra som helst (:

2011-02-16 @ 12:39:28
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Erika

Veckorna går fort. :)

Snart är det mars månad också.

Känns som månaderna springer iväg.

2011-02-16 @ 15:41:45
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0