VAR FAN GICK DET FEL?

förlåt, men nu svär jag. för nu är jag riktigt riktigt upprörd! usch, äckliga människor! eller nej förresten, ni är inte ens värda att bli kallade människor. avskum, mögel, svin. ni är de mest vidrigaste varelser jag vet. och jag skulle inte alls känna mig respektlös om jag spottade er i ansiktet. för ni är inte värda nånting för mig.

Häst dödad i sin box

En häst anträffades död i en box på en gård i Söderköpings kommun. Hästen hade fått ett okänt föremål infört i sitt underliv.

Det uppger östgötapolisen. Hästen avled på grund av blodförlust. Veterinär har undersökt hästen.

 

Enligt polisen var det ägaren till gården där hästen står uppstallad som upptäckte den döda hästen på tisdagen. Ett vasst föremål har använts för att orsaka skada på hästen i underlivet. Polisen har dock inte funnit det aktuella föremålet på platsen.

- Det här är en väldigt otäck händelse. Det är sjuka personer som gör det här, säger Jan-Erik Fors, stationsbefäl på polisen i Norrköping.

 

Polisen har nu inlett en förundersökning om djurplågeri.



artikel från norrköpings nyheter
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

De är helt sjukt. :S

Man skulle få tag på en sån person som gör något sånt där.

Jag vet inte vad jag skulle göra, eller jo jag skulle låta den lida lika mycket som hästarna fått lida.

2011-02-02 @ 12:17:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hatar att läsa om sånt, det är verkligen hemskt!!



Sv: Matte C. :P

2011-02-02 @ 19:50:29
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Kerstin

För alla som är oroliga kan vi meddela att hästen dog av naturliga orsaker. Den dog genom inre förblödning efter att ett större blodkärl brustit. Den har inga vaginala skador och har alltså inte utsatts för något yttre våld.

2011-02-04 @ 16:08:06

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0