usch, usch.

fyyy vad det blåser ikväll! trodde mitt ansikte skulle ramla av när jag och kalle gick till ridhuset ikväll. galet!

idag skulle vi rida igenom msv c:2-programmet inför söndagens programridning. såhär i efterhand ångrar jag att jag inte red i morse, det var lite jobbigt att rida program när det var andra som red. folk var ju ivägen hela tiden så fick rida lite fel vägar här och där :) menmen!

bakdelsvändningarna gick riktigt bra idag i alla fall, får hoppas vi lyckas sätta dom på söndag med!

red på träns idag med. kalle var ganska på idag, inte så konstigt eftersom det blåste så det kändes som hela ridhuset skulle blåsa bort :D

imorgon blir det tömkörning, då blir kalle glaaaad! :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: M.Evelina

sv: OHh gud ja, jag blir så glad då :)! Så tack för du läser . KRam

2011-02-11 @ 23:01:51
URL: http://mevlina.devote.se
Postat av: linnea

Jag skulle ha hälsat på en kompis, men det blev inget pga av det jäkla vädret! :(

Iår är det meningen att det ska bli festival verkar det som, fast i juli inte februari ;)



Hehe du får vara glad att det finns ridhus i närheten iallafall :)

2011-02-11 @ 23:55:23
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Frida

Här nere snöar det ist för att blåsa, inte kul det heller :/



Sv: Ja, jag och min rumskompis har tre stycken :) För några år sen var jag livrädd för ormar men nu tycker jag dom är söta :) haha

Haha jaa verkligen, hela framridningen består av folk som backar sina hästar. Och så står det en stackare i mitten som inte har hört att man kan göra så och undrar vad alla håller på med xD haha

2011-02-12 @ 00:40:26
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Rider nästan alltid på morgonen när jag rider i ridhuset, skönt att slippa folk. Tycker det blir förmycket om det bara är tre personer inne samtidigt :P

2011-02-12 @ 13:46:17
URL: http://camillahastsktoare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0