tiden går fort!

tiden går verkligen fort när man har roligt! i maj i år har jag haft kalle på foder i hela 4 år. galet! känns som det var igår jag hämtade honom på vissa sätt, samtidigt som det känns som jag ALLTID haft honom. hihi :)
bilder från vår första månad tillsammans! (på denna tiden hade alltså kalle också sitt MEGAKNÄ!)

tvättat kalles sår ikväll med, det såg liiiite bättre ut men fortfarande svullet! kalle och citrin tyckte inte alls de skulle komma in ikväll när jag skulle ta in dom vid 19:30. trots att det blåste massor. sötpållisar!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Dressyrsadel sökes

Vilken trevlig blogg du har!! Kul att äntligen hittat någon i min ålder som vill satsa lite på dressyren. :)



Jättefin häst har du också! Är han fortfarande på foder?

2011-02-05 @ 22:02:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0