nu bär det av.

vid denna tiden när inlägget kommer upp börjar madde och jag vår tripp till göteborg horse show. jag är så taggad, men vid det här laget lär jag mest vara trött... känner jag mig själv rätt kommer jag inte att ha sovit mycket under natten för att jag varit så uppspelt haha!

saker jag ska titta efter främst på ghs:

*kandar
*ny padd till hoppsadeln (med kanal)
*svängd dressyrgjord
* och så heeeemlisen ;)

ska så klart kolla massa annat också men detta är väl det viktigaste, prio 1 liksom :D

kl.10 öppnar portarna till shoppingen. madde och jag lär stå långt fram i kön för att få komma in då ;)

VI SES KANSKE DÄR !

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Lycka till med shoppandet!!

2011-02-24 @ 09:46:04
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0