Kalle - kinderägg?

hihi fick en kul kommentar från sussi igår, hon har sin pålle och jobbar på anläggningen... hon och en annan tjej på anläggningen hade visst pratat om kallebus en dag och kommit fram till att kalle är som ett kinderägg - 3 överraskningar i en! de kom också fram till att det måste vara en utmaning med en sån häst som kalle för man vet aldrig vad man får! 

kalle kan ju skifta så olika från pass till pass och jag vet aldrig hur han kommer vara förrän jag ridit färdigt. ena dagen kan allt funka perfekt och han går som en klocka, andra dagar kan han vara sådär loj och "jag-gör-som-jag-vill" och några dagar är han bara heeeelt uppe i det blå bokstavligt talat :P så visst är det en utmaning...

men jag liksom de tycker att det är kul och charmigt och personligt att kalle är som han är!! :)



bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

haha, lite så kan datte också vara - rätt som det är är han superpigg, sedan kan han vara så jääkla seg, och sen finns det en bockponny i honom också :)



beställde benskydd och ett fleecetäcke med hals - det är ju alltid fyra mil hem i transporten efter att vi har varit i ridhuset så känns det som att man vill ha täcket på halsen också eftersom han blir så svettig med all vinterpälsen :p

2011-02-16 @ 20:21:06
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv: Det är kul men jag har blivit så osäker på det eftersom jag åkt av varenda hoppträning i skolan och aldrig haft chansen att hoppa någon "stabil" häst :( Inte höjder som är problem utan avstånd! Är totalt avståndsblind!



Jag lånar ett av C när jag använder på tanten och planen va att köpa ett eget till henne men då blev hon ju skadad.

2011-02-16 @ 20:44:44
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: johanna

haha kinderägg är gott :)



sv: aa det brukar hon :) han behöver någon som är lite "tuffare" än mig. eller vad man kan säga! annars testar han gränserna så mycket ;) haha :) väldigt kul att vi kan ha honom ihop :)

2011-02-16 @ 21:13:30
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0