Jag avskyr att ha bråttom i stallet.. Idag...

dsc00664 (MMS)

Jag avskyr att ha bråttom i stallet.. Idag måste jag skynda hem för vi ska ut och äta. Så jag hann inte rida. Kalle och jag är ute på promenad i stället, mysigt. Stona på anläggningen va helt tokiga så kalle har gått i passage en bit haha.. Vad gör ni ikväll?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Ston har en förmåga att få spelet ibland.. haha! :D



Gör inte alls mycket ikväll.

Har ingen ork efter att ha varit i stallet hela förmiddagen typ.

Tog all min ork o stå o titta på när Raski fick massage i 1½ timme. :P

2011-02-26 @ 19:23:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

mysigt att gå promenad :) hatar oxå att stressa i stallet :(



jag ska kolla melodifestivalen och käka godis! haha :)

2011-02-26 @ 20:47:37
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

Sv; Tack så mycket =) Jag blev så kär när jag hittade de där kläderna att jag var tvungen att köpa dem =)



Aha, okej! Nej inte längre. Men jag tänkte satsa på hoppningen innan jag blev allergisk mot både hästar och hö. Så då lade jag ridningen på hyllan. Men en vacker dag kanske det finns ett botemedel? ^^



Mysigt att äta ute, hoppas ni hade en kanonmysig kväll!

2011-02-26 @ 23:11:51
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0