Hahaha, jag bjuder på denna bilden. Skulle...

dsc00661 (MMS)

Hahaha, jag bjuder på denna bilden. Skulle ta en fin bild från tåget och trodde att kameran redan tagit när jag började lyssna på madde :-Phärlig blick! Blivit en del shopping idag i alla fall. Dock hittades inget kandar, suck. Fanns inte mycket kandar alls.. Om man inte ville betala 5000 då förstås. Annars är jag nöjd med mässan. Tokroligt med massa massa hästsaker ju!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Synd att du inte hitta något kandar.

Men hoppas du kan hitta ett någon annan stannas. :)



2011-02-24 @ 18:49:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0