GHS 2011

åhåhåh. igår var ju alltså madde och jag på ghs. fyyyy vad jag hade längtat! och fyyy vad stirrig jag var hemma innan vi åkte, haha! :D

väl på tåget var jag också uppspelt :) hade med mig mammas goda bröd, mums!

framme i göteborg tog vi oss till fots till scandinavium! rätt skönt med en morgonpromenad ändå. vi kom ganska lagom till de slog upp portarna till mässan.

jag ska nog åka upp torsdagar alltid i fortsättningen, iaf för shoppingens skull! vad härligt det var, det var liksom jättelite folk. de behövde inte ens ha en grind in till börjes som de brukar få ha annars och släppa in en flock i taget :P

och shoppingen var faktiskt bra tycker jag. dåligt med kandar i vettigare prisklasser dock, men det var ju kanske bara jag som ville ha det också :P jag är ju äckligt kräsen när det gäller kandaret med så tar inte vad som helst. jag har ju redan målat upp en bild i huvudet av hur det ska se ut ;)

vi gick runt i 2,5 timmar ungefär och shoppade en del. sen tog vi lite paus och satte oss en stund. och jag åt risifrutti som jag fick av madde, hihi. och så gick vi lite till :)

smakade godis här och var också, himlans gott :) behövdes energi också framåt eftermiddagen...

när vi skulle hemåt tog vi spårvagnen ner till stationen istället. var trötta ben och tunga påsar :) och väl på tåget så somnade vi ganska fort...

jättenöjd med dagen, men hade gärna åkt upp imorgon också och sett lite show och sådär :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

sv:

Haha ja, Raski är ju liite mindre än Kalle. ;)



Har enbart bett i 10,5.

Så har varken större eller mindre o kunna sälja.



Har haft tur alla mina hästar har haft 10,5 faktiskt.

Raski är ovanligt stor i munnen.

2011-02-25 @ 13:38:42
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; jag ska dit kväll! :)



Kul att du var nöjd med dagen!! Tror aldrig euro horse har svikit mig :D haha

2011-02-25 @ 14:09:57
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att ni hade en bra dag! =)



sv: Tolkning är verkligen roligt, synd att du inte bodde närmare då kunde du fått testa bakom Rune =)

2011-02-25 @ 15:16:49
URL: http://semlur.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0