börjar bli nervös.

usch som rubriken lyder så börjar jag bli TOKNERVÖS inför söndagens programridning. kanske ska vi inte vara det just för att det "bara" är en programridning. men det är trots allt en RIKTIG programridning med en riktig msv-domare :) och kalle och jag ska rida ett program som vi kanske inte alls är redo för egentligen men vad fasen :) man måste våga utmana sig själv också!

LA:3 kändes rättså trist att rida just för att vi ridit det hela 2010 och vet vad domaren söker.
LA:4 känns inte som något stort hopp från LA:3 och därför känns det inte som en tillräcklig utmaning! på en programridning tycker jag att man ska ta tillfället i akt och verkligen få tips och råd och rida ett program som är lite för svårt liksom!

sen kommer ju då MSV C:1 och MSV C:2. jag har valt att rida MSV C:2 just för att jag tyckte det var roligare program!

men usch. nervööös! jag har aldrig varit med på en riktig programridning. hur pass seriöst är det? är benskyddsförbud då med? ska man knoppa och greja? får man ha på sig vad man vill? :D eller ska det vara tävlingsklädsel? :D jag är helt lost känns det som hehe...


kalle och jag, vår första LA:3, september 2009.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jessica

Ni kommer fixa det galant, men jag förstår om du är nervös, hade jag också varit, men framförallt taggad =) Weee!

2011-02-08 @ 09:36:10
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/
Postat av: Erika

sv:

Jo de var ingen bra dag igår. :(

höll på att förlora en väldigt väldigt nära anhörig.

som höll på att gå bort på ett par minuter.



Så jag & mina syskon hade ängla vakt igår.

2011-02-08 @ 11:07:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Frieda

Åh men jag skulle nog också rida något som är lite svårare, så man får massa nya tips och något att träna på!

Oj, ja, jag vete fasiken vad som gäller vid programridning... känner du ingen annan som ska vara med?

2011-02-08 @ 11:36:15
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0