bloppis! (uppdaterad)

lagt till lite grejjer och sådär... nu uppdaterad med bilder på nästan alla saker, allt säljs givetvis tvättat!

FÖRST TILL KVARN!

nu har jag kikat igenom lite saker jag har som tyvärr inte används... om ni är intresserade av något, så skriv en kommentar eller skicka ett mail till mig, [email protected] :) bilder kan isåfall skickas vid intresse :)

Bett:
1st tredelat bridongbett strl 12,5, 70kr (1)
1st tvådelat bridongbett strl 13,5, 70kr (2)
1st tjockare tredelat bett, platta i mitten strl 14,5, 60kr (3)
1st tredelat mässingsbett, strl 14, 45kr (4)



1st tredelat bett strl 14,5, 70kr
1st tvådelat anatomiskt utformat bett med fasta ringar, strl 12,5, 90kr (se bild nedan)





Schabrak:
1st vadderat schabrak, marinblått, aldrig använt, strl full, 75kr (1) SÅLD!
1st vadderat schabrak, vitt, använt 1 gång på tävling, strl full, 65kr (2)



1st vitt schabrak med blågul kant, allroundmodell, strl full, 75kr




Sadel:
Olympic Jessica dressyrsadel. Ullstoppad sadel med cutback så att den även ska passa hästar med manke. medeldjupt säte och medelstora stöd. 16" sits, normal bomvidd. i bra begagnat skick! 6000kr 




Övrigt:
Reflexbrösta, strl full, aldrig använd, 40kr
Svart martingal med silverspännen, aldrig använd, strl full, 50kr



Grimma mörk/ljusblå med vitt foder, strl full, 50kr (1)
Grimma senapsgul med svart foder, strl full, 20kr (2)
Grå flughuva med öron från Mark Todd, strl medium, 50kr (3)



Svarta damasker till framben, strl full, 40kr



Vit fårskinnspadd från Globus, 100kr (1) SÅLD!
Fårskinnspadd med svart tyg, 75kr (2) SÅLD!



1 par boots i läder, fodrade med neoprene, strl full, 40kr
1 par stigbyglar med "böjd" utsida, 90kr
1 par stövelskaft, använda ca 5 ggr, vidd: 36, höjd: 41. perfekt för dig som inte kan hitta passande stövlar, ser ut som en stövel med en jodhpurssko till, 300kr



Bilder kan skickas vid intresse!
Allt säljs givetvis tvättat!
Priser kan diskuteras.
Priserna är exkl. frakt.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha jaa, det kan väl vara smart ;P Jag försöker också undvika tradera, jag är så att jag bjuder på grejer trots att jag inte ens har pengar :D



Meh! Då får du säga åt dem att ta sig i kragen & rida ändå.. Hästarna ska ut i alla väder ;P

2011-02-05 @ 20:01:36
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Frieda

Åh, knan du inte skicka bilder på fårskinnspaddarna?



Nä, inga tävlingar än, hade tänkt att starta 12 mars, hoppning, men det är bara två veckor efter flytten, och det känns lite dumt. Jag vill ge honom ordentligt med tid... Man vet ju heller aldrig vad som händer när man släpper ihop nya hästar, kanske blir sår och grejer. Dessutom har han ju sträckningen nu så vi tränar inte alls...

Men jag känner mig helt lugn över det ändå! Har tänkt att det kanske "bara" blir några pay & jump under våren om jag inte hittar några roliga tävlingar. Så sticker vi ut till hösten istället.

Men vi får se! =)

2011-02-07 @ 10:30:50
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Jo lite jobbigt att den här j*vla snön inte vill försvinna :/ Här börjar det dock försvinna.. förutom på ridbanan såklart :p



Ja men eller hur! :D Fast å andra sidan, tänka vad många elit dressyrryttare, beridare och inridare det skulel finnas då ;p

2011-02-10 @ 21:45:15
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0