ofrivillig vila.

usch vad jag är sur på snön. kunde den inte bara väntat en vecka med att komma? allting blir bara förstört nu när den kom "en vecka för tidigt". att det hade varit mer OK om den kom nästa måndag beror på att hästarna får snösulor då. nu är det lönlöst att försöka sig på att rida kalle eller gå med ganci. jag vill inte ens gå bort till anläggningen för vägen bort är snorhal och innan dess massa snö vilket betyder stora klampar. usch!

så kalle har lite ofrivillig vila och han börjar bli en odåga att hantera. han har alltså vilat 4 dagar nu och är lite halvt småjobbig att leda in från hagen nu :P

ganci vågar jag inte heller gå med. att gå med en häst som vrickat sig i snö som ger stora styltor känns som bäddat för att det ska bli värre.

så usch, jag hoppas snön försvinner...


vill riiiiiida :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sara

Åh vad trist :/ Aldrig kul och rida utan, jag drog på mina snösulor förra skoningen ca 6 v sen..lite tidigt men bättre de än sent iaf här då dom går ute dygnet runt.

2011-12-07 @ 07:51:59
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Håller med!

Är så himla irriterad på snön. :/

Raski får inga snö sulor förens efter jul.



Vi har inte fått mycket snö.

Bara lite som täcker marken, men ändå..

Får ringa o se om han kan komma tidigare annars.

2011-12-07 @ 09:05:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Jobbigt alltså! :/



SV: Jag jobbar på scania, som maskinoperatör. jag gör vevstakar till motorer ;) Idag var han minsann inte snäll, bara drog i galoppen. hm hoppas det inte är något mysko med honom :/

2011-12-07 @ 11:59:21
URL: http://ettahnia.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0