Mitt väder i mobilen säger att det regnar ...

2011-12-08_06_28 (MMS)

Mitt väder i mobilen säger att det regnar så jag vågar inte titta ut...

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Heidi

Här har det regnat, regnat och regnat de senaste dagarana. Både dagtid och nattetid, så jäkla trist och allt blir bara så geggigt i stallet!

Tycker det är speciellt tist eftersom båda hästarna ju för tillfället har boxvila,då hagarna är allt för geggiga att släppas ut i pga deras åkommor.

Hade varit bättre med frost och tjäle i marken, behöver inte vara snö. Men bara fruset helt enkelt..

2011-12-18 @ 10:42:57
URL: http://elba.blogg.se/
Postat av: Frieda

Vi fick snö igår som faktiskt än så länge ligger kvar. Men vi får väl se hur länge...

2011-12-18 @ 11:53:11
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0