hästinfluensa.

läste på bukefalos att hästinfluensan härjar i sverige, dock norra delarna... men usch ändå, otäckt när sjukdomar härjar tycker jag... minns när jag var mindre och det var kvarka och grejjer på ridskolan jag red på. mindre kul tyckte jag !

har ni haft någon "allvarlig" sjukdom i ert stall?


kalles "böld" i våras trodde en veterinär var kvarka. men tester visade att det inte var det och när hon såg bölden som blödde och varade så var hon också nästan helt säker på att det inte var kvarka men tog för säkerhets skull ett prov ändå. kalle hade ett sticksår som hade blivit infekterat...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

Jag har varit i detta stall i snart 4 år och vi har aldrig haft någon sjukdom under tiden jag varit här :)

2011-12-10 @ 17:15:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Mela

Det gick ringorm på ridskolan minst ett par gånger när jag gick där, men aldrig nåt allvarligare än så. Verkar läskigt med kvarka tycker jag.

2011-12-10 @ 21:20:07
URL: http://flygerivinden.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0