dumma väder.

tycker vädret bara förstör just nu... nu börjar det töa, vilket jag visserligen gillar skarpt, men medans det töar blir det också isgata, vilket jag förstås inte gillar alls. Jag vågar inte gå med ganci och jag vill inte rida ut med kalleman. men idag hoppas jag mycket hinner töa bortjså man kan rida igen sen!

vad har ni för väder?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: cathie

Jag vill ha antingen eller... Snö eller bar mark (som är mjuk) Inget mellanting, det blir bara isigt och hästarna halkar, man vill inte åka med transport till ridhus heller..



Just den bilden är faktiskt från stallet vi stod innan :)



Ah då förstår jag vem Ganci är! :) Vad är din plan med henne?:)

2011-12-09 @ 14:26:52
URL: http://cathie.se
Postat av: Erika

Vi har spö regn och 2-3 plus grader.

Men ändå halt på vissa ställen.



Här där jag bor är de bättre väglag osv, än ute i stallet ca 2 mil bort.

där var de ren isgata på vissa ställen. :/

speciellt ut till sto hagen, ingen höjdare.



Hoppas de fortsätter på plus sidan så försvinner de.

2011-12-09 @ 14:36:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: N O O M I E

Tack för tipset om högivningen! :)

Ne usch, nu är inte vädret roligt. Vi hade två-tre dm snö och nu har det vart plusgrader och spöregnat ända sen igårkväll :/

2011-12-09 @ 16:24:49
URL: http://lexx.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0