dags att sätta igång.

jag ska trotsa vädret idag och ge mig ut med kallebingen. har inte varit så pepp på det nu när det blåser storm, jag vågar helt enkelt inte!! är ju inte så kul om det ramlar ner ett träd på oss direkt :( jag har inte ens vågat ta mig till anläggningen. plus att jag vet att det hade blivit ett fiasko :P kalle som inte gått varje dag= övertaggad kalle = kalle är överallt utom på marken :P

ganci ska jag också ge mig ut med. igår gick jag bara en väldigt kort bit med henne för sen vågade jag inte riktigt mera när det var så blåsigt. hon är dock väldigt lugn, förvånansvärt vad bra hon uppför sig trots att hon egentligen har såååå mycket energi i kroppen som vill ut. lilla stumpan!

hur gör ni när det stormar? rider ni ändå? :o

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

undviker o rida när det är storm.

eller gå promenad, tömköra osv.

visserligen har vi rätt bra väg, där de inte är så mycket träd som kan ramla över oss.



men öppna fält, och då blåser de ännu mera.

2011-12-10 @ 07:48:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Frieda

Rider inte om jag tycker det är för obehagligt och att man knappt kommer framåt. Men om det "bara" blåser mycket har jag ridit! Huva och fetvadd i öronen på Tryggve gör susen, han coolar ner betydligt! :)

2011-12-10 @ 08:47:35
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag har ridit några gånger när det stormar, men jag tycker det är obehagligt så undviker det helst!

2011-12-10 @ 17:11:41
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0