året som gick - JUNI

och så blev det sommar...

* jag red citrin på träning eftersom kalle var hostig. jag fick dock avbryta efter 30 minuter för jag var svimfärdig och spyfärdig...

* kalle och citrin sov första natten i sommarhagen för året


* var på charlies och hämtade hem min dressyrsadel som varit på omvärmning till en storlek bredare

* kalle var på klinik och gjorde endoskopi för att luska ut varför han hostade. det visade dock ingenting och veterinären tyckte det var konstigt att han hostade. han hostade inte mer sen heller...

* jag blingade ett pannband till kandaret.


* fick ett erbjudande om att ta hem min gamle islänning över vintern som jag hade 1998 till 2002. jag tackade dock nej för han lever i paradiset på öland. var också och hälsade på honom, ett kärt återseende efter 9 år.



* kalle släpptes ihop med ett sto i hagen, samma sto som han gick med när han kom till stallet. detta för att hans dåvarande hagkompis åkte till fodervärd.

* världens finaste theo somnade in och jag grät floder. tack för de 9 åren vi fick med dig!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

Vem var theo? Jag minns inte... Pannbandet blev så sjukt snyggt :)

2011-12-30 @ 19:09:37
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh vad grönt! :O Nu saknar jag allt grönt ju :P Sommar,som öck GRÄÄS!

2011-12-30 @ 19:09:51
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Erika

Om jag inte är helt fel ute tror jag att jag följer hennes blogg.

Hon som har citrin nu på foder. :)



Ser ut som den hästen o samma namn.

Men kanske är fel :P

2011-12-30 @ 21:11:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0