ännu ett mysterium.

ni minns kanske att jag skrev om min gröna easy trug som försvann spårlöst i vintras?

nu är nästa sak att försvinna spårlöst. denna gången är det gancis grimskaft. jag letade igår kväll på allas boxar i stallet, på alla krokar, i papperskorgarna. men iiiingenstans hittade jag det. helskumt!

fortsätter letandet idag ;)

för övrigt är det snorhalt på vår stallplan, tur det ska bli plusgrader imorgon så isen tinar bort...


det försvunna grimskaftet...

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hum skumt att de försvunnit.. :O

2011-12-19 @ 11:22:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0