tävlingsresultatet.

tänkte skriiva lite om hur det gick på tävlingen då som sagt. kalle var som sagt mkt piggare iaf, alltid bra :)

LA:3
kalle var lagom pigg och så. vi fick inte till mellantraverna, men det är ju också vår svagaste sida. första skänkelvikningen gick inte alls för kalle började galoppera?? jag trodde först han var kissdnödig, men vet inte. skänkelvikningarna är ju annara vårt säkra kort. hela galopp-programmet tyckte jag gick väldigt bra i alla fall.
ibland blev väl kalle något låg men jag är jättenöjd.

vi slutade på en 4e-placering med 59,35%. domaren låg väldigt lågt i procent överlag tycker jag.

MSV C:2
och så var det ju debuten i msv c:2. det blev lite hastigt och lustigt eftersom jag var på prisutdelning och sen startade först. menmen. kalle var litelite segare här och vi fick några större missar. i ena öppnan (vår starka öppna) började han galoppera för jag var lite otydlig med skänkelhjälperna. den första öppnan (vår svåra öppna) gick inte så bra den heller men blev ju bättre än den med galopp i alla fall :P

bakdelsvändningarna fick vi inte till alls. kalle bestämde hur de skulle göras och de blev inte bra :P

galopp-programmet blev han lite låg ibland. och det första enkla bytet blev tvärnit. och det andra tog vi lite många skrittsteg. :)

jag är nöjd med vår debut i alla fall. vi slutade på 52,44%. samma domare som klassen innan och det var lågt i procent här med.


bilder har jag inga, vad jag vet. men filmer kommer :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Går ju inte toppen varje gång.

Men ni gjorde ju säkert ert bästa.



Fick du något på film ? :D

2011-08-15 @ 10:59:22
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

ni va duktiga tycker ja.. =)

å visst funka de bra å göra så här =)

som ja fatta så hade segraren i C2 66% 2an 60% å sen låg rersten på mellan 50 å 57% å de va många trevliga hästar där.. Så ja hon låg å ligger alltid lågt, med nån lr några högre.. trist men ändå är hon ganska rättvis...

har bilder men endast några stycken å inga superbra..

2011-08-15 @ 11:01:30
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, så kul! :D Bra för att vara debut ju :D Grattis :)

2011-08-15 @ 11:02:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Okej. :D

Haha, nu läste jag att du skrivit att film kommer under bilden.

Missade den texten.



De är trist o städa, men de är skönt när de är gjort.

Kan man stalla in med gott samvete o de är rent o snyggt.

2011-08-15 @ 11:06:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Tuva

Vad kul att du är nöjd ändå! :D



Ser fram emot en film ;)

2011-08-15 @ 17:29:15
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Grattis till 4:e placeringen! Och skönt att du är nöjd! :D



Sv: Tackar! :)

2011-08-15 @ 23:30:48
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0