klickat hem...

passade på att beställa lite från hööks i förrgår, va ju sista dagen med fri frakt :)

det blev lite smått och gott som bland annat ett longeringssystem som jag funderat på lääänge men aldrig kommit till skott och köpt. och så sporrar med trissa, sporrremmar och sporrskydd. plus en mössa som man fick köpa billigt om man handlade för minst 200 :P

hoppas grejjorna kommer snartsnartsnart!!

hämtade också ut en traderavinst i förrgår, som jag vunnit. helt nya grejjer. det var en jacka och tömkörningstömmar. älskar redan tömmarna. :)


finaste kaloescha.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hoppas du får sakerna snabbt. :)

Dock är jag skit sur på hööks, jag beställde saker för en vecka sen.

Förra måndagen, och ännu inte fått dom. :S



Beställde saker ihop med två kompisar som väntar o väntar.

Brukar inte ta mer än några dagar för de kommer, har mejlat o kollat så hoppas de kommer snart. :P

2011-08-02 @ 10:39:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: kajsa

När man beställer vill man ha alla grejer direkt ju! :D

2011-08-02 @ 22:42:09
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0