du, jag, solen och gräset.

vilken underbar kväll vi har idag! natten och förmiddagen var det bara bara regn. men sedan sprack det upp på sena eftermiddagen och kvällen är bara underbar.

för kalles del stod skrittrunda på schemat efter gårdagens träning. och som vanligt när jag bara ska skritta brukar jag istället gå med honom, för att det ska bli omväxling, för att kalle ska slippa ha någon på ryggen och så får jag lite extra motion samtidigt.

vi var ute ungefär 30 minuter. bara kalle och jag. i den härliga kvällssolen. på vissa ställen hittade vi gräs som var så grönt och saftigt att nästan jag ville ta en tugga. där fick kalle mumsa och det gjorde han verkligen. munnen proppfull med gräs.

såna här dagar när jag umgås helt ensam med kalle på det här sättet kan inte ersättas med något annat. de ger mig så mycket och jag njuter i stora drag. och sedan har jag bara en nöjd känsla inom mig. kärlek är vad det är, älskar min fina stora vän. för allt han ger mig, för allt han gör, för att han är han. kaloescha.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

söt bild!:D

2011-08-07 @ 21:16:12
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Söt blogg, följas via bloglovin? :)

2011-08-08 @ 19:21:47
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0