det bästa som finns!

igår kväll så tömkörde jag kalle. det var fortfarande riktigt hett så jag svettades av att bara gå bakom :P men kalle kämpade på i hettan. det är så roligt att tömköra honom för man märker att han verkligen tycker det är KUL! han kämpar och jobbar och vill göra allt rätt. ibland blir det dock lite tokigt när han försöker göra öppna, sluta, skänkelvikning och trampa samtidigt :P sötbuse är han :)

igår körde jag helt utan inspänning med och kalle jobbade i en fin lite lägre form. underbart! han är verkligen ambitiös, min store vän.

idag ska vi nooog ge oss ut i skogen, eller så ska vi hoppa. tror kalle är väldigt sugen på att skutta nu.

gammal tömkörningsfilm, vi har utvecklats massor sen denna filmades :



bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tuva

Aww vad fin film!



Shit, jag visste inte alls att man kunde göra så avancerade saker som öppna, sluta, skänkelvikning och sånt.

Hur gör man det? :o



SV: Jaså, är det? :o Jojo, visst, men ändå? Att det tillochmed är regel? Tycker ändå det är konstigt! Hellre mjukt bett isf, haha xD Finns ju de som inte gör små hjälper med skarpare bett, även om jag förstår tanken.



Eller hur! Jag älskar den också :D



Jaså, vad roligt. Ska du själv utbilda hästen då, eller? :)

2011-08-06 @ 16:40:21
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0