bloglovin.

jag får ofta kommentarer om bloglovinbyten osv. jag kan säga som så att jag är inte så där galen med bloglovin. på bloglovin har jag de bloggarna som jag verkligen tycker om. de jag följer liksom! och de jag inte vill missa.

och så vill jag ha det :)

tycker inte det ska vara en tävling på bloglovin! dock får ni gärna kommentera om era bloggar, för det kanske är så att jg inte upptäckt din blogg än :D

vad tycker ni om bloglovin?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Samma här! Jag har ett 10-20 tal bloggar jag följer, som är bloggar jag verkligen gillar! :)

2011-08-24 @ 13:58:05
URL: http://cathie.se
Postat av: Erika

Jag följer dom bloggar jag gillar via bloglovin. :)

Ett smidigt bra sätt att hålla sig uppdaterad av dom man gillar o läsa + följa.



sen kikar jag in på några andra då o då när jag har tid.

som jag inte följer regelbundet, för så intressanta är dom inte. :P



Så brukar inte göra bloglovin byten, om inte bloggen ser intressant o bra ut.

Då ger jag den någon veckas chans, är den bra får den va kvar.. är den dålig tar jag bort den. :)

2011-08-24 @ 15:06:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag använder det inte alls. Löjligt kanske, men de bloggar jag läser kollar jag ändå:) Lika enkelt tycker jag!

2011-08-24 @ 22:15:26
URL: http://salentein.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0