vilket träningspass!

åh herregud vilken bra träning vi hade kväll! helt galet :) redan när jag började jogga igång kalle kände jag att "det här kommer bli bra". han var så mjuk och lätt och travade med härlig energi. underbart :)

jag är fortfarande helt fascinerad av det här med kalles "nya" trav. jag bara njuter!!

idag så jobbade vi en del grejjer som är med i msv c:2-programmet. jag red ju på kandaret så då kändes det passande :)

vi jobbade också mycket på min blick. jag är så nojjig nu när jag rider med kandar så jag måste hela tiden kolla så jag inte råkat korta stångtyglen. men det måste jag sluta med för jag hade inte kortat den en enda gång så den oron kan jag släppa nu :P

jobbade med bakdelsvändningarna också, jag måste våga krama i tygeln och ha honom i en kortare skritt.

jobbade mycket skolor och även en del enkla byten! kalle jobbade på jättebra hela tiden och svettades som en gris. det gjorde iofs jag med, haha! mot slutet var kalle såååå trött :)

tillbaks i stallet stod kalle bara och gäääspade flera gånger. sötplutten, helt slut :)

film kommer!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Hej! Ta chansen o vinn ett designat smycke till ett värde av 395 kr BARA på min blogg!



http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-04-06 @ 22:50:12
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Är ridklubben som har för vuxna och uppåt, ist för ridläger..

Vi ska sikta in oss på dressyren :)



Tack och lycka till själv du som oxå ska tävla i helgen! :D

2011-04-07 @ 07:10:38
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: sussi

kul att det gick bra på träningen. kunde tyvärr inte se filmen då min dayor nojade sig å inte ville öppna den :(

2011-04-07 @ 10:08:05
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0