tjat om klubbhoppningen.

haha vad jag tjatar om denna klubbhoppning. i alla fall, har pratat med "tävlingsledaren" om den nu och om det inte ösregnar ska den vara UTE (weee). så är den ute kommer vi hoppa 80 och 90cm. galet, vi är uppe på höjderna igen. jag är TOKNERVÖS redan nu ;)
ikväll blir det dock grillfest hos bello och sen utgång. bra uppladdning inför tävlingen, haha.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Vilken härlig bild! :) Jag lovar dig att det kommer gå bra imorgon ;) (för det är imon klubbtävlingen är va? )



Svar. Ja, så tycker jag med ;) Tretorn Advance är sjukt snygg :D

2011-04-16 @ 13:48:16
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul. :D

Kommer säkert gå bra.

2011-04-16 @ 18:29:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0