stilhoppningsprotokollet.

tänkte dela med mig av poängen från stilhoppningen... vi fokuserade ju inte riktigt på att göra det snyggt, jag ville bara få runt kalle :D

men i alla fall, här kommer den:

ryttarens sits över hinder - skänkelläge, överliv, blick - 7, bra position

ryttarens sits och balans mellan hinder - 7, bra position, god balans

ryttarens inverkansridning och effekten av inverkan - 5

ryttarens hand - känslighet och följsamhet - 6

tempo, rytm och hästens balans - 5

vägval - 7

totala bilden av ekipaget och dess samspelthet - 6

totalt: 44p.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Men det var ju väldigt bra :) speciellt om du inte var så fokuserad på just det!!



SV: Ja och jag känner att jag vill lägga tid och energi på en häst som jag vet klarar dom målen jag vill nå! :) så det blir nog bra.



2011-04-11 @ 15:33:41
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Frussi

Kul med stilpoängen ändå, vatt ju rätt bra poäng med tanke på att du bara ville få Kalle runt.. ;)

Jag ska ev bli medryttare för en häst som heter Capella. Hon står i de lilla privatstallet mot lilla ridhuset.

Vore så kul om de kunde funka, då har man allt på plats där liksom, både tränare, banor, m.m. Kanske vi kan rida tillsammans ute på banan el skogen om du behöver sällskap.. ;)

Dags o gå o jobba, hej o hå... tur att vädret gör humöret iaf. =)

2011-04-11 @ 16:24:51
URL: http://frussib.blogspot.com/
Postat av: Helena

Såg filmen från tävlingen och tyckte att han såg väldigt lugn ut i alla fall :) hur mår du idag då? :)



Svar: Hahah, men jag röstade för nästa gång, säger vi xD jobbigt att vara borta en hel helg och missa massor ;)

2011-04-11 @ 18:56:36
URL: http://travgalen.se
Postat av: Tuva

Roligt ändå ju! :D



Som sagt, du skulle ju bara få runt Kalle så jag tycker du ska vara jättenöjd! ^^

2011-04-11 @ 19:06:44
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0