komma ifatt.

jag har ju fullt upp nu med praktik och jobb och kalle, så inte ofta jag hinner sitta vid datorn eller tvn. dessutom har ju internet muppat i 2 veckor, så har ju verkligen inte kunnat göra mycket. idag har jag svarat på massa kommentarer dock, hoppas jag inte missat någon nu. isåfall, skriv igen :)

men i alla fall, idag funkar internet, får se hur länge. men jag tänkte passa på och kolla på de 2 senaste avsnitten av ponnyakuten! spännande :)

inatt har kalle och citrin sovit första natten ute. spännande och se hur de klarade den :P

vad gör ni idag?


sötplutt.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV Åh tack så mycket! Jag hopptränmar 1 gång i månaden, lite oftare ibland :P

2011-04-23 @ 08:36:47
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Ja precis. ;P

Nu ser hon ju ut som en häst i kroppen, o bättre lär e väl bli. :)

2011-04-23 @ 08:37:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0