hoppas, hoppas.

NU HÅLLER JAG TUMMARNA STENHÅRT !!!!!!! :O

idag ska det hoppas med förresten. alltså. hoppa med häst. hhii. kalle och jag ska skutta inför lördagens tävling. sååå nervös nu ju :D förlåt att jag tjatar om denna tävling och hur nervös jag är men jag kan inte hantera det :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Hoppas det går mega bra för er :D



SV: Haha ja de är så skönt för dom!! gött för han! hehe :)



Men ändå, 1 månad... de går rätt snabbt :)

2011-04-07 @ 19:12:32
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jadu min träningsvärk har inte vart & leka med ;P haha. Jag får börja springa & göra situps eller något så jag orkar rida som jag ska...



Nej jag har aldrig blingat något själv :P

2011-04-07 @ 20:14:03
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0