färger!!

nuuu vill jag ha er hjälp!
jag funderar på att skaffa ett till tävlingsset till kallebus till hoppningen. inte för att vi tävlar så mycket hoppning men mest för att det är kul :) vi kan väl få va fina på de få tävlingarna vi är ute på och på klubbhoppningarna :D

nu har vi ju ett sett med svart schabrak och vit+grå kant och likadan luva till.

men funderade på att ha något mer FÄRGGLATT att ha ibland. har ni några tips? :)
sadeln och tränset är svart, våra benskydd är gråa men har ett vitt benskyddset också om det inte skulle passa med det gråa :)

så in med era tips nu :) INTE ROSA/LILA/RÖTT så det behöver ni inte ens säga ;)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mela

Rött hade ju varit grymt snyggt på han, men om du säger det så :P

Grönt passar till allt och blir aldrig "förmycket" eftersom det är så jordnära liksom. Om du inte väljer någon väldigt neongrön då ;) Bra färg om man man vill ha färg men inte sticka ut för mkt.

Orange är också coolt, men kan bli lite väl mycket ibland. Ljusblått är snyggt och känns fräscht, men kanske aningens tråkigt :P Inte tråkigare än svart dock... Marinblått är klassiskt snyggt, passar till allt! :)



Sv; Ja det var jättekul och Vannes hade roligt också :)

Då måste vi fixa en till transport + någon som vill köra + medhjälpare, så det blir kluddigt. Men skulle vara väldigt roligt :)

2011-04-13 @ 15:26:59
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: jenny

marinblått eller mörkgrönt kanske?

2011-04-13 @ 18:58:19
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha men rosa är väl fiiint :D.

Jag är glad som äntligen har ett sto så jag kan få ha nååågra rosa saker iallafall hihi. Fast inte ett tävlings-set! Mer borstar och grimma och sånt...

Jag tycker att klargrönt och klarblått är väldigt fint. Det skulle Kalle säkert passa bra i. Kanske svart eller vitt med en sådan kant eller så. Och vita benskydd på hans coola vita ben.

Men det där är verkligen ett ilandsproblem, jag kan sitta och tänka i timmar om olika färgmatchningar=störd...

2011-04-13 @ 21:30:55
Postat av: Erika

jag såg en riktigt häfig salladsgrön färg på ett chabrak, ljus passopal hade det också! :D Superfint var det, om jag bara kune komma på var jag såg det :P

2011-04-13 @ 22:15:34
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: jenny

jag är inne på grönt, som flera andra - tror att han skulle bli supersnygg i det :)

2011-04-14 @ 15:57:18
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Äppel-grönt?! :D Det skulle nog vara kanon snyggt!

2011-04-15 @ 18:31:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0