vi väntar och väntar...

... på att höstterminens klubbtävlingar ska komma upp på hemsidan! hörde något om att det skulle var 3 dressyr och 3 hoppning... och ska alla dessa hinnas med måste de väl komma upp snart :D

kalle och jag ska ju klubbhoppa en del är tanken! :) rooooligt, då blir kallebus glad!

och jag måste säga att jag fortfarande går runt och bara ler efter det STORA framsteget på tävlingen med lastningen när kalle gick rakt in på direkten!!!


jag älskar dig, min fine kalleman
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Så fin bild!

Roligt med så många tävlingar =D

2010-09-14 @ 08:38:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Erika

fin han är :)



Sv; Tanken är att jag ska hitta en medryttarhäst. :)

att ha 2 dagar/veckan.

plus min egna, eventuellt så kanske en tjej ska ha Raski en av dom dagarna.



Inte p.g.a av att jag inte har tid med två.

Utan lite mer för utbildningens skulle av henne, att hon hanteras o tränas av någon annan än mig hela tiden.

Eftersom hon är en så pass tuff häst, och hon går ju på alla inte bara mig.

Men inte klart ännu, annars fixar jag Raski förmiddagar osv.

Sen åker jag till dom andra på eftermiddagen. :)



Eftersom jag läser på distans kan jag plugga morgon, eftermiddag,kväll och natt.

eller helgen, jag lägger upp de själv.

så länge arbetet är klart tills rätt datum. :)

och har haft två hästar hela sommaren, fast på samma ställe men ändå.

sen i vintras hade jag två, tre hästar i samma stall.

p.g.a av att ägarna opererade sig.

så de funkade bra, bara man har rätt vilja. :)



Så hoppas på detta nu. :D

2010-09-14 @ 09:16:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: johanna :)

sv: hahaha ! det är bäst x)

2010-09-14 @ 10:21:08
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn Schockemöhle schabrak på bloggen!

Han är såå fin :)



SV: oj, inte så vanligt att någon flyger av på dressyrtävlingen :P Fast Malin Baryard har ju tydligen lyckats ramla av i skritt under ett dressyrprogram

2010-09-14 @ 10:35:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror datum för tävlingarna ligger i kalendern! Första klubbdressyren är samma som lokala i Araby så den ska jag inte vara med på.

Jag brukar klippa Windy överallt utom huvud, ben och sadelläget.

2010-09-14 @ 16:44:20
URL: http://virvelwindy.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0