och så tagga tävling!!

imorgon är det tävling igen så dags att tagga!! :)

igårkväll blev det ett dressyrpass på lilla utebanan! kalle var pigg och stark och låg på väldigt mycket. så vi fick göra mycket avbrott och tempoväxlingar för att han skulle lyssna. på slutet så fick jag till det som vi övat mycket på under sara-träningarna; att han ska bära upp sig och jobba med hela kroppen ordentligt och vila på steget. och det gick faktiskt riktigt bra!! :) han har ju traven som i sin svåraste gångart då han gärna blir kort i steget. men igår så fick vi till det riktigt bra! jättekul! :)


bild från i somras på stora utebanan

idag är det tömkörning som gäller. ska bli superkul! inte tömkört sedan innan vi flyttade till sommarstallet. men nu när vi är tillbaka igen så ska vi köra igång! kulkul! tror kalle med kommer uppskatta det...

så min kväll kommer spenderas i stallet med förberedelser inför morgondagen! blir inte att jag knoppar och så ikväll för jag startar ändå så pass sent imorgon! och jag tänkte faktiskt låta kalle vara ute en stund imorgon innan tävlingen med :)

men det blir smörja alla saker och packa ihop och i alla fall göra kalle så fin det går förutom knopparna! kanske finslipar lite på hovskägg och sådär med... :)

nu blir det dock VILA för min del, är sjukt förkyld och vill inte bli ännu värre tills imon.

vad gör ni idag?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Sv; Brunt är också väldigt snyggt, lika så rött. :)

Men som Raski ska ha rosa saker, vid uppvisning, tävling eller visa träningar m.m. ;P

Mest för att de är lite kul, när folk öööh har du rosa på din häst.

Dom tycker man är hel knäpp. :)



Men de är sött tycker jag, nu när man äntligen har ett mörkt sto.

tidigare hade jag en fux valack så, funkade inte så bra med rosa där. ;)



Dagen idag, ja varit i stallet o kollat till hästarna.

Tränat med lill flickan.

Sen blir det baka bullar, mums.

Se på film, o ta en lång promenad med hundarna.



Lycka till imorgon & krya på dig!

2010-09-25 @ 13:50:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

jo ja vet.. lätt å säga svårt å göra.

ang tiden så kvckt räknat tidigast halv 1 men tror snarare på 1 tiden :P hoppas det hjälpte :)

2010-09-25 @ 18:16:34
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lycka till imorgon! :D

2010-09-25 @ 18:41:03
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Kally<333

SV: ne det var på framridningen=P. Lycka till på tävlingen<333

2010-09-25 @ 18:48:04
URL: http://stallslottan.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0