Fy vad jag är duktig idag! Och fy vad jag ...

dsc00371 (MMS)

Fy vad jag är duktig idag! Och fy vad jag är hungrig.. Har varit i stallet sen strax innan 8 idag. Började med fodra hästarna o släppa ut i mitt vanliga stall. Och så har kalle fått sin motion. Och nu har jag precis målat färdigt kalles box. Skönt! Vi målar inte det svarta i år dock, så blir ingen helmakeover Nu ska jag åka på jakt efter tjock vaxduk! Vad gör ni idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Helena

Svar: Vi målar undre halva av väggen som förut varit träfärgad. Nu blir den vit :) så det blir skitsnyggt :) Haha, brukar och brukar simma, enligt mig själv simmar jag för att träna, men det blir väl några gånger per år bara ;)



Hur är det med dig annars då? :)

2010-09-02 @ 14:09:16
URL: http://travgalen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0